Verbena to jeden z brandów należących do koncernu IDC Polonia. Znany przede wszystkim dzięki ziołowym cukierkom, choć od niedawna pod tą marką sprzedawane są również oparte na ziołowej recepturze ciasteczka. Naszym zadaniem było przygotowanie akcji konsumenckiej budującej wizerunek marki i wspierającej wprowadzenie ciastek do oferty firmy. Tak powstała akcja #siejdobro, w ramach której za każdy udokumentowany paragonem zakup Verbena przekazywała dobroczynnym instytucjom paczuszki swoich słodyczy. Instytucję oczywiście wskazywał właściciel paragonu, wykorzystując do tego celu specjalny landing page akcji. Dodatkowo każdy mógł wziąć udział w ziołowej psychozabawie.

Co zrobiliśmy?

  • Stworzyliśmy koncepcję akcji #siejdobro.
  • Opracowaliśmy pomysł psychozabawy „Sprawdź, jakim ziółkiem jesteś”.
  • Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy landing page obsługujący obie akcje.
  • Opracowaliśmy strategię social media i prowadzimy fan page marki.
  • Przeprowadziliśmy kampanię digitalową, promującą akcje.
  • Zaplanowaliśmy i kupiliśmy media.