30-LECIE SŁOICYZMU
Rolnik jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek przetworów i dań gotowych, należącą do rodzinnej firmy o 30-letniej tradycji. Jubileusz 30-lecia firma obchodziła szczególnie uroczyście. Zostaliśmy zaproszeni do konkursu na kampanię reklamową wspierającą i nagłaśniającą tę ważną rocznicę, który wygraliśmy bardzo nietypowym pomysłem. Polegał on na zmianie formuły święta – zamiast obchodzić jubileusz firmy lub marki, zaproponowaliśmy fetowanie 30-lecia… słoicyzmu, prądu kulturowego, którego celem jest utrwalanie i celebrowanie piękna natury.
Co zrobiliśmy?
- Przygotowaliśmy landing page poświęcony słoicyzmowi i pośrednio marce Rolnik. W ciągu miesiąca odwiedziło go 34 474 internautów.
- Wraz z naszym partnerem firmą Media Choice przeprowadziliśmy kampanię digital, która uzyskała 0,67% CTR przy średnim na poziomie 0,25-0,30%.
- Zrealizowaliśmy założone cele komunikacyjne na poziomie 112%.
- Przeprowadziliśmy w social mediach cykl konkursów na sentencje słoicyzmu, który zaowocował bez mała 1000 propozycji haseł i bardzo dużym zaangażowaniem obserwujących.
- Stworzyliśmy podstawy filozofii słoicyzmu, które wyłożyliśmy w Nonsensopedii.
- Przejęliśmy obsługę kanałów SM (Facebook, Instagram).