Czy zdajesz sobie sprawę z tego, że Twoje życie jest „jak z filmu”? W końcu każdy kolejny dzień to niekończący się „plan zdjęciowy”, którego scenarzystą, reżyserem i głównym aktorem jesteś Ty. Kształtuj fabułę swojego życia aktywnie i świadomie, doskonaląc swoje dzieło w każdym obszarze. Właśnie taka idea przyświecała nam podczas tworzenia jedynego w Krakowie osiedla inspirowanego kinem.

Co zrobiliśmy?

  • Stworzyliśmy markę „29. Aleja”, której naming z jednej strony odwoływał się do lokalizacji osiedla, z a drugiej do szeroko pojętego kina.
  • Opracowaliśmy strategię komunikacji opartą na motywach filmowych oraz kinowych.
  • Naszym zadaniem było nie tylko wypracowanie charakterystycznego języka marki, ale również zaproponowanie detali infrastruktury osiedla, które korespondowałyby z marką.
  • W ramach działań marketingowych zaplanowaliśmy budżet i harmonogram kampanii, wliczając w to media tradycyjne oraz digital (między innymi kreacja landing page oraz stworzenie od podstaw i prowadzenie fanpage na Facebooku).